Pre-launch dynamic forecasting of new products using conjoint-based customer utility data
להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט- עבודת מחקר
כותר |
Pre-launch dynamic forecasting of new products using conjoint-based customer utility data / Yair Orbach. |
---|---|
כותרים נוספים |
חיזוי של הדינמיקה של מכירות של מוצרים חדשים לפני השקה על סמך נתונים מלקוחות בשיטת Conjoint / יאיר אורבך. |
מוציא לאור |
Ramat Gan : [Publisher not identified] |
שנה |
2005 |
הערות |
Cover title. Abstract also in Hebrew. Includes bibliographical references (p. 45-46). Thesis (M.B.A.) -- Bar Ilan University, 2005. |
היקף החומר |
46 pages : ill 30 cm. |
שפה |
אנגלית |
מספר מערכת |
990028058770205171 |
תנאי השימוש:
איסור העתקה
יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.
לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
תצוגת MARC
יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?