קוקיז (עוגיות)

אתר הספרייה הלאומית עושה שימוש בעוגיות (cookies) על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך. הגלישה שלך באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות. למידע נוסף, אנא עיינו במדיניות הפרטיות

חזרה לתוצאות החיפוש

אוסף פילוסוף שמחה, באמצעות מינהל קהילתי לב העיר ירושלים

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט

רבי אברהם פילוסוף נולד בשנת 1864 ועלה לארץ ב-1866 עם משפחתו מהעיר לריסה שביוון. למרות שהיה ספרדי למד בבית ספר "למל". לימים נישא לבת הרב רפאל משה הכהן מיפו. היה חבר קבוע בבית הדין של העדה הספרדית וסגנו של הראב"ד דוד פאפו. הוא שימש כנשיא בית חינוך יתומים הספרדי באבן ישראל. היה גם ראש ישיבת תפארת ירושלים. נפטר בראשית שנות ה-1940. אוסף זה, הגיע לידי ארכיון התצלומים של יד יצחק בן-צבי כחלק ממיזם משותף עם מינהל קהילתי 'לב העיר' ירושלים. במסגרת זו תועדו והונצחו משפחות שייסדו ובנו את שכונות איזור הנחלאות. תמונות נבחרות ממיזם זה מוצגות במרכז העיר ירושלים כחלק ממיזם 'תמונה באבן'. התמונות הובאו למיזם על ידי בת המשפחה, עדנה אייזנברג.

סימול
IL-INL-YBZ-0003
סימול מקורי
יד יצחק בן צבי;YBZ.0003
תאריך
02/01/1900-07/06/1948
היקף
7 פריטים.
מיקום
  • יד יצחק בן צבי
כותר אוסף פילוסוף שמחה, באמצעות מינהל קהילתי לב העיר ירושלים.
כותרים נוספים English title: Simha Philosof, via the “Lev Ha-Ir” Community Center, Jerusalem
יוצרים נוספים משפחת שמחה REI-YBZ (יוצר האוסף)
הערות אוסף זה קוטלג על ידי צוות יד יצחק בן צבי החל מ-01/07/2008
מתוך יד יצחק בן צבי
רמת התיאור Fonds Record
קרדיטים רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
מספר מערכת 997009628342705171
      1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 351
      2. הצג הכל

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

לכל תיק בארכיון נקבעו תנאי השימוש המתאימים

תנאי השימוש מופיעים בדף התיק הארכיוני באתר הספרייה הלאומית.

למידע נוסף על שירות בירור מצב זכויות היוצרים ותנאי השימוש בפריטים מאוספי הספרייה לחצו כאן.

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?

שותפים