חזרה לתוצאות החיפוש

לוצקי אריה

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
תת חטיבה
סימול
IL-PTA-003-018
סימול מקורי
הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני;סימול:;003.018
תאריך
1883-2010
היקף
4 תיקים, 1 חפץ, 15 תצלומים.
תיאור
אריה לוצקי מותיקי פתח תקוה, ממשפחה שהגיעה למושבה בתקופת העליה הראשונה, שנות ה- 90 של המאה ה -19. מצאצאי משפחת אורלוב, בן לזאב וחיה לוצקי. נפטר בשנת 2014;העתקי מסמכים אישיים ותעודות של לוצקי אריה, עץ משפחת לוצקי, דפי מידע בדבר המשפחה, זכרונות, דפים של חברה קדישא בדבר משפחת לוצקי ואורלוב ממראשית המאה ה-20. כתובה של זאב לוצקי עם חיה ביילה רובינשטיין משנת 1917, מודעות אבל על פטירתם של חיה וזאב לוצקי. זאב וחיה לוצקי הם הוריו של אריה לוצקי. מסמכים אישיים של לוצקי זאב : אגרות מלווה עממי, זכרונות נשרי צבי, זכרונות חנה אורלוב וקטלוג לתערוכה, הזמנה ליובל לשבעים לפתח תקוה, העתק מפת חלוקת מגרשים; ספרים של הרצל לוצקי, מסמכים תעודות ותצלומים. סידור תפילה לראש השנה וליום כיפור של ריינה לוצקי, סבתו של אריה. הוצא לאור ע"י האלמנה והאחים ראם בווילנה. שייך לריינה לוצקי לבית אורלוב. תצלומים משפחתיים; 1 003.049 אידלשטיין משה ורינה לבית לוצקי; 2 002.006.001 תיעוד בעל פה-לוצקי אריה, פריט 8131
מיקום
  • הארכיון לתולדות פתח תקווה על שם עודד ירקוני הארכיון לתולדות פתח תקווה על שם עודד ירקוני
כותר לוצקי אריה.
הערות חיסיון בעל אוסף
מתוך הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני
רמת התיאור Sub-Fonds Record
קרדיטים רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
מספר מערכת 997009702665905171
      1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 279
      2. הצג הכל
    1. הצג את 3 הפריטים הבאים מתוך 13
    2. הצג הכל

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?

שותפים