חזרה לתוצאות החיפוש

אוסף וינקור יוסף

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • ארכיון

לשמעון וג'ויה קלאצ'י נולדו שתי בנות אידה (1932) וסוזן (שושנה) (1935). אידה למדה בבית הספר עד גיל 11 לאחר מכן למדה לתקן גרבי משי כמקצוע שלימים סייע לה מאוד בפרנסת משפחתה. בשנת 1949, כשהיא רק בת 16, עלתה אידה לבדה בחברת משפחת ידידים לישראל ובעקבותיה עלו גם יתר בני המשפחה לישראל והתגוררו ביפו. ג'ויה נהגה לשחק קלפים עם זלמה חברה יפואית ממוצא בולגרי באחת משיחותיהן התברר כי בתה של זלמה הייתה חברתו של חיים ישראלי, בנה הבכור של גויה שנהרג בתאונה בזמן שירותו בהגנה, וזלמה שמרה סרט ומכתב מחיים. אידה נישאה ליוסף וינקור וסוזן (שושנה) נישאה לבן שחר. נולדו להם שני ילדים והיא נפטרה בגיל 25 ממחלת הסרטן (1960). משפחת קלאצ'י מתועדת גם באלבום של דוד קלצ'י בהוד השרון. באוסף תוכלו למצוא תמונות משפחתיות של הוריו של יוסף וינקור מאיזמיר שבתורכיה, כמו גם תמונות של יוסף מתקופת שהותו בקבוצת ה'עמלים' בשדה נחום ובהכשרה לפלמ"ח, תיעוד של טיול למצדה ומדבר יהודה, מדיר עסלוג' במלחמת העצמאות מנישואיו לאידה לבית קלצ'י ועוד.

סימול
IL-INL-YBZ-0724
סימול מקורי
יד יצחק בן צבי;YBZ.0724
תאריך
01/01/1929-25/01/2000
היקף
140 פריטים.
מיקום
  • יד יצחק בן צבי
כותר Dødehavs teksterne : skrifter fra den jødiske minighed i Qumran i oversaettelse og men / noter ved Eduard Nielsen og Benedikt Otzen.
הערות אוסף זה קוטלג על ידי צוות יד יצחק בן צבי החל מ-20/07/2016 ועד 28/11/2016
מתוך יד יצחק בן צבי
רמת התיאור Fonds Record
קרדיטים רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
מספר מערכת 997009628327305171
      1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 351
      2. הצג הכל

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

לכל תיק בארכיון נקבעו תנאי השימוש המתאימים

תנאי השימוש מופיעים בדף התיק הארכיוני באתר הספרייה הלאומית.

למידע נוסף על שירות בירור מצב זכויות היוצרים ותנאי השימוש בפריטים מאוספי הספרייה לחצו כאן.

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?

שותפים