חזרה לתוצאות החיפוש

סדרה 9: חג הצלב

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר סדרה 9: חג הצלב.
תיאור הסדרה כוללת תצלומים שצלם דנצ'ו ארנון המתעדים את אירועי חג הצלב הנחוג על ידי קהילות נוצריות בארץ. על פי המסורת הנוצרית מצאה הלנה הקדושה, אימו של הקיסר קונסטנטינוס, את הצלב האמיתי עליו נצלב ישוע, בשלושה עשר לספטמבר בשנת 335 בירושלים. בארבעה עשר בספטמבר בשנת 628 השיב הקיסר הראקליוס את הצלב שנשדד על ידי הפרסים. לזכר מאורעות אלו חוגגים הנוצרים את חג הצלב או חג רוממות הצלב (Exaltation of the Holy Cross). תאריך זה מציין, למעשה, את חנוכת כנסיית הקבר שנבנתה על ידי קונסטנטינוס ונחנכה ב-14.9.335. התצלומים בסדרה זו מתייחסים לאירועי חג הצלב של המלכיטים, הקתולים, הארמנים, האורתודוקסים, האורתודוקסים בנצרת, האורתודוקסים במנזר המצלבה, הסורים, האורתודוקסים ביפו, הנוצרים האתיופים ועוד, וצולמו בין השנים 2011-2019.
שנה 2011-2019
מתוך ארכיון דנצ'ו ארנון
שפה פריט ללא תוכן מילולי
סימול ARC. 4* 2080 04 09
רמת התיאור Series Record
מספר מערכת 997008918483805171
      1. הצג את 5 הפריטים הבאים מתוך 15
      2. הצג הכל

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?