חזרה לתוצאות החיפוש

סדרה 11: יום כל הנשמות

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר סדרה 11: יום כל הנשמות.
תיאור הסדרה כוללת תצלומים שצלם דנצ'ו ארנון המתעדים את אירועי 'יום כל הנשמות'. בנצרות הקתולית מוקדשים שלושה ימים לזיכרון המתים: אחרי ההאלווין (30.10) ויום כל הקדושים (1.11) המוקדשים לקדושים ולמרטירים מגיע יום כל הנשמות (2.11), יום זיכרון למאמינים שמתו. ביום זה הולכים לבקר קברי קרובים, להתייחד איתם ולהניח זר פרחים על הקבר. יש גם המחלקים בבית הקברות ממתקים לבאים, כנראה זכר לסעודת ההבראה. הנזירים הפרנציסקנים מקיימים ביום זה, בבוקר, מיסה מיוחדת ולאחריה הם יוצאים בתהלוכה להר ציון. אחרי שהם מבקרים בבית הקברות שלהם על ההר הם פונים אל בתי הקברות הקתוליים. ליד בית הקברות הפעיל (היכן שקבור שינדלר) ישנו בית קברות הרוס ומוזנח, הסגור כל השנה, ששימש לקבורת הקתולים עד 1948 ואז נהרס בקרבות. שם הם עורכים תפילה והקטרת קטורת ולאר מכן מזים מים קדושים על הקברים.ל אחר מכן הם פונים לבית הקברות הפעיל, שם הם עורכים טקס ארוך יותר ובסיומו מתפזרים הנזירים על פני בית הקברות הגדול ומזים מים קדושים על הקברים. התצלומים בסדרה זו צולמו בשנים 2016 ו-2019.
שנה 2016-2019
מתוך ארכיון דנצ'ו ארנון
שפה פריט ללא תוכן מילולי
סימול ARC. 4* 2080 04 11
רמת התיאור Series Record
מספר מערכת 997008918472805171
      1. הצג את 5 הפריטים הבאים מתוך 15
      2. הצג הכל

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?