חזרה לתוצאות החיפוש

קיבוץ גן שמואל - מבחר חומרי ארכיון בתחום המחול

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
צילום: לא יודע, 1950-1940‎מתוך: מבחר מייצג של חומרי מחול בארכיון קיבוץ גן שמואל

ארכיון קיבוץ גן שמואל הוקם בשנות העשרים של המאה ה־20 במטרה לתעד את תולדות הקיבוץ, שנוסד בשנת 1921. חומרי התיעוד של החיים בקיבוץ על כל היבטיהם, ובכלל זה טקסי החגים והתכנסויות חברתיות, החלו להיאסף כבר בעשור שקדם להקמת הקיבוץ. בשנת 2019 מבחר מייצג מתוך חומרי הארכיון העוסקים בפעילות המחול בקיבוץ סודר, נרשם והומר למדיה דיגיטלית במסגרת מיזם "האוסף הלאומי הדיגיטלי בתחום המחול" בניהול הספרייה הלאומית. המבחר כולל ארבעה תיקים וארבעה פריטים, ובהם כתבת עיתון על פועלה של הכוריאוגרפית צשקה רוזנטל, שחיברה את טקס חג הביכורים שעדיין נחגג מדי שנה בקיבוץ גן שמואל, וסרט המתעד את הטקס משנת 1949, שצילם איציק אורן, בנה של צשקה. כמו כן המבחר כולל תצלומים מתוך אירועי מחול בקיבוץ וכריכת מחברת אחת מתוך 22 מחברות העוסקות בהוראת תנועה ומחול בקיבוץ. המחברות הן בכתב ידה של הכוריאוגרפית גבריאלה אורן, לימים ממקימות להקת המחול הקיבוצית.

סימול
GSML
סימול מקורי
ארכיון קיבוץ גן שמואל
תאריך
1921-2019
היקף
תכולת הארכיון הדיגיטלי: 9 רשומות ו־32 קבצים.; תכולת הפריטים הפיזיים במבחר המייצג: 4 תיקים ו־4 פריטים.
מיקום
כותר קיבוץ גן שמואל - מבחר חומרי ארכיון בתחום המחול.
כותרים נוספים English Title: Gan Shmuel Archive - selected dance mateirals
הערות הערות: לקיבוץ אתר https://www.ganshmuel.org.il/ באתר ניתן לקרוא מאמרים על נוושאים מרכזיים של הארכיון חלקם בתחום המחול כמו טקס חג השבועות, וכן לצפות במבחר תצלומים של טקסי חגים מתוך הארכיון.
סוג האוסף: מבחר מייצג
מתוך קיבוץ גן שמואל - מבחר חומרי ארכיון בתחום המחול
Gan Shmuel Archive - selected dance mateirals
רמת התיאור Fonds Record
קרדיטים מבחר מייצג מחומרי ארכיון גן שמואל בתחום המחול זמינים דיגיטלית במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד ירושלים ומורשת, הספרייה הלאומית של ישראל, להקת מחול בת-שבע ומחלקת היודאיקה בספריית אוניברסיטת הרווארד.The selected dance materials of The Gan Shmuel Archive can now be accessed online as part of a collaborative initiative between, the Israel Ministry of Jerusalem and Heritage’s Landmarks Program, the Harvard Library Judaica Division and the National Library of Israel.
מספר מערכת 997007607290505171
קישורים תמונת ארכיון

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

מבחר מייצג מחומרי ארכיון גן שמואל בתחום המחול זמינים דיגיטלית במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד ירושלים ומורשת, הספרייה הלאומית של ישראל, להקת מחול בת-שבע ומחלקת היודאיקה בספריית אוניברסיטת הרווארד.The selected dance materials of The Gan Shmuel Archive can now be accessed online as part of a collaborative initiative between, the Israel Ministry of Jerusalem and Heritage’s Landmarks Program, the Harvard Library Judaica Division and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

לכל תיק בארכיון נקבעו תנאי השימוש המתאימים

תנאי השימוש מופיעים בדף התיק הארכיוני באתר הספרייה הלאומית.

למידע נוסף על שירות בירור מצב זכויות היוצרים ותנאי השימוש בפריטים מאוספי הספרייה לחצו כאן.

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?

שותפים