חזרה לתוצאות החיפוש

אלבום 81: אלבום לוטננט בראון ממלחמת העולם הראשונה

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • תמונה
  • ארכיון
אלבום 81: אלבום לוטננט בראון ממלחמת העולם הראשונה – הספרייה הלאומית
סימול
ARC. 4* 1858 2.1 81
תאריך
1915-1919
היקף
602 Photographs : b&w ;..
שפה
אנגלית;
תיאור
אלבום בכריכת חצי-בד שעליה מוטבעת המלה: "Photographs" ובו 35 דפים שמשני צדיהם הודבקו 602 תצלומים בשחור לבן. חלק מן התצלומים הודבקו על דפי הבטנה של האלבום, בראשיתו ובסופו, וכן משני צדיהם של שלושה דפים שארינם כרוכים באלבום. באלבום גם שבעה הדפסי כסף מתצלומים שאינם מודבקים או מחוברים לדף כלשהו. כל האלבום נוצר על-ידי קצין בצבא הבריטי, במהלך שירותו הצבאי בימי מלחמת העולם הראשונה. ככל הנראה, שמו ודרגתו של הקצין היו לוטננט (סגן) בראון ( Lieutenant G. A. Browne) והוא שרת ביחידה 2nd British West Indies Regiment שהשתתפה, בין היתר, בקרבות גליפולי ובשלב האחרון של המלחמה בארץ ישראל. חלק ניכר מן התצלומים באלבום זה הנם הדפסי מגע מתשלילים שחור לבן בגודל 4X6 אשר צולמו במצלמתו הפרטית של הקצין בראון, ומרביתם מן התקופה שבין ספטמבר 1916 לראשית 1919, כאשר היחידה הועברה ממזרח אפריקה אל המזרח הקרוב, ובכלל זה מצרים וארץ ישראל. זיהויו של בעל האלבום נעשה על ידי יעקב ורמן על-פי שתי מדליות שרכש יחד עם אלבום זה (British War Medal וכן Victiry Medal) ובהן נחקק שמו של לוטננט בראון.
כותר אלבום 81: אלבום לוטננט בראון ממלחמת העולם הראשונה.
כותרים נוספים Album 81: Lieutenant G. A. Browne WWI Album.
סוגה Print
מתוך ארכיון יעקב ורמן
זכויות גישה online_resources
רמת התיאור File Record
קרדיטים ארכיון יעקב וורמן, הספרייה הלאומית
מספר מערכת 990037391260205171
        1. אלבום 81: אלבום לוטננט בראון ממלחמת העולם הראשונה

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

ארכיון יעקב וורמן, הספרייה הלאומית

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC
תגיות

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?