חזרה לתוצאות החיפוש

אלבום 88: מלחמת העולם הראשונה בארץ ישראל

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • תמונה
  • ארכיון
אלבום 88: מלחמת העולם הראשונה בארץ ישראל – הספרייה הלאומית
סימול
ARC. 4* 1858 2.1 88
תאריך
[ca. 1915-1917]
היקף
145 Photographs : b&w ; 18 X 24 cm..
שפה
צרפתית;
תיאור
תשעה-עשר דפי קרטון עבה בצבע חום, בגודל 28X40 ס"מ, שמשני צדיהם הודבקו בסך-הכל 145 תצלומים בשחור לבן, בגדלים ובטכניקות שונות. תחת חלק מן התצלומים נוספו תיאוריהם, בלשון הגרמנית. ככל הנראה, אלבום זה נוצר על ידי חייל או קצין גרמני אשר שירת בימי מלחמת העולם הראשונה בחזית ארץ ישראל. חלק מן התצלומים הנם תצלומים רשמיים אשר נרכשו על ידי יוצר האלבום, כנראה כבר לאחר תום המלחמה (ובכלל זה תצלום כניעת ירושלים לפני הבריטים ב-2 בדצמבר 1917) ואילו חלק מן התצלומים צולמו במצלמה פרטית קטנה. באלבום כלולים גם תצלומי אוויר, בעיקר של איזור ירושלים, אשר בוצעו בידי טייסת המיפוי של חיל האוויר הגרמני. בתצלומים נראות גם יחידות שדה שונות של הצבא הגרמני ושל הצבא התורכי, בעיקר באיזור באר שבע והדרום, וכן בירושלים. על פי תצלומי בית החולים הצבאי אשר במגרש הרוסים והצוות הרפואי שם, ובכלל זה ד"ר תאופיק כנעאן (Tawfiq Canaan) ניתן לשער כי יוצר האלבום היה קצין רפואה. על האלבום אין כל פרטים באשר למקורו או ליוצרו, וככל הנראה יחד עם כריכתו המקורית אבדו גם אחדים מדפיו.
כותר אלבום 88: מלחמת העולם הראשונה בארץ ישראל.
כותרים נוספים Album 88: Bonfils 18 X 24 format photographs
סוגה Print
מתוך ארכיון יעקב ורמן
זכויות גישה online_resources
רמת התיאור File Record
קרדיטים ארכיון יעקב וורמן, הספרייה הלאומית
מספר מערכת 990037534530205171
        1. אלבום 88: מלחמת העולם הראשונה בארץ ישראל

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

ארכיון יעקב וורמן, הספרייה הלאומית

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?