חזרה לתוצאות החיפוש

זילברמן, רפאל

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • ארכיון
אין תצוגה מקוונת
סימול
Schwad 01 07 52
תאריך
1900-1908
שפה
עברית;
תיאור
בתיק:;1. מכתב, מטעמו של רפאל זילברמן, אב"ד צפת והגליל, עם חתימתו וחותמתו, בעברית. אל הנרי פרנק, הממונה על מושבות הברון, ביפו. צפת, תמוז תרס"ח. תודה על התחלת בניין בית החולים בצפת, מכספי משפחת רוטשילד, שיציל את תושבי צפת מן המיסיון, ובקשה לא לעסוק בענייני הבנייה בשבת, גם לא על ידי גויים. מבקש גם למנות רופא לבית החולים עוד טרם הבנותו. כתוב על ידי סופר, על דף רשמי של אב"ד צפת.;2. שטר התחיבות של האחים משה יוסף ויצחק נתן בני דוד צבי, לקיים את האיסור להתישב במושבות הברון בארץ ישראל. אולם כיון שלמשה יוסף יש בית ובית בד במראר, ניתנת לו ולבאי כוחו הרשות לשבת שם. צפת, ה בשבט תר"ס- 1900. עם חתימות שני האחים ועם אימות חתימותיהם על ידי העדים אלטר באב"ד ואברהם ערדשטיין וגם עם אישור השטר על ידי הרב רפאל זילברמן- בחתימתו, בחותמתו ובחותמת בית הדין.
מיקום
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר זילברמן, רפאל.
מתוך אוסף אברהם שבדרון - אוטוגרפים
רמת התיאור File Record
תקציר ביוגרפי 1839-1918. רב ראשי של צפת והגליל. נולד באוקראינה.
מספר מערכת 990035418110205171
        1. זילברמן, רפאל
      1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 22
      2. הצג הכל

תנאי השימוש:

למחקר, לימוד והוראה

מותר להעתיק את הפריט ולהשתמש בו לצרכי לימוד עצמי, הוראה ומחקר בלבד.

חובה להעניק קרדיט ליוצר/ים בכל שימוש בפריט.

אסור לפגוע בכבודו או בשמו של היוצר באמצעות סילוף או שינוי של היצירה.

אין צורך לפנות לספרייה הלאומית לקבלת רשות שימוש למטרות לימוד עצמי הוראה ומחקר.

שימוש שאינו ללימוד עצמי, הוראה ומחקר, מותנה בקבלת הרשאה מבעל זכויות היוצרים בפריט ו/או מבעל האוסף. ניתן לפנות לספרייה הלאומית לקבלת פרטי הקשר שלהם באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים.

יש לשים לב שתנאי השימוש מתייחסים לזכויות יוצרים בלבד. ככל שחלות מגבלות נוספות על השימוש המבוקש, לדוגמא – חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965 או דינים נוספים, על המשתמש מוטלת האחריות לבדוק זאת טרם השימוש.

מידע נוסף:

הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים. יצירת עותק למטרות לימוד עצמי, הוראה ומחקר נעשית בהתאם לסעיף 19 לחוק זכות יוצרים, תשס"ח-2007 ("שימוש הוגן").

יש לשים לב שהחוק המאפשר שימוש ביצירה תחת עיקרון השימוש ההוגן חל בישראל בלבד ולכן אם הנך מעוניין להשתמש ביצירה מחוץ לישראל, עליך לבדוק האם החוק במדינת היעד מאפשר שימוש זה.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים.

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?