חזרה לתוצאות החיפוש

אוסף פנחס טורברג

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט

פנחס טורברג (1952-1875), ערך את העיתון "די יידישע וועלט". האוסף כולל רשימות בבליוגרפיות, העתקות של מאמרים שונים, וכן גליון כתוב ביד מכתב עת ספרותי-מדעי עברי בשם "החרסה", אשר הועתק והופץ ברוסיה, בשנת 1891.

סימול
V 1294
תאריך
[ca. 1891-1935]
היקף
0.2 מטר..
שפה
עברית;
תיאור
האוסף כולל פריטים בודדים ובהם רשימות ביבליוגרפיות של הכהן פנחס יעקב, העתקות בכתב יד ובדפוס של מאמרים שונים, וכן גליון כתוב ביד מכתב עת ספרותי-מדעי עברי בשם "החרסה", אשר הועתק והופץ ברוסיה, בשנת תרנ"א (1891) על ידי אפרים משה סורוביץ' (סוראוויץ).
מיקום
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר אוסף פנחס טורברג.
כותרים נוספים English title: Pinchas Turberg Collection.
הערת ציטוט V. 1294 אוסף פנחס טורברג, מחלקת הארכיונים, הספרייה הלאומית, ירושלים.
מתוך אוסף פנחס טורברג.
רמת התיאור Fonds Record
תקציר ביוגרפי פנחס טורברג נולד בעיר לומז'ה, פולין, בשנת 1875. למד בישיבת וולוז'ין עד לסגירתה. החל משנת 1892 פרסם מאמרים בכתבי עת עבריים שונים. בשנת 1898 היגר מרוסיה לארצות הברית, שם התיישב בעיר ניו יורק. ערך את העתון "די יידישע וועלט". פרסם מחקרים ביבליוגרפיים. פנחס טורברג מת בניו יורק בשנת 1952.
היסטורית בעלים הפריטים באוסף הופקדו לצמיתות בספרייה הלאומית בסוף שנות הארבעים של המאה העשרים, והם הורדו מבניין הספרייה בהר הצופים בחודש דצמבר 1963.
הערת שפה כל הפריטים באוסף הם בשפה העברית.
מספר מערכת 990035149480205171

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?