Back to search results

ההבדל ברמת החרדה החברתית, תחושת השייכות ותחושת המסוגלות העצמית בקרב מתבגרים בעלי לקות קריאה (עם ובלי הפרעת קשב) הלומדים בכיתות חינוך מיוחד (מקדמות) ובכיתות רגילות (שילוב)

Enlarge text Shrink text
  • Scholarly Article
Title ההבדל ברמת החרדה החברתית, תחושת השייכות ותחושת המסוגלות העצמית בקרב מתבגרים בעלי לקות קריאה (עם ובלי הפרעת קשב) הלומדים בכיתות חינוך מיוחד (מקדמות) ובכיתות רגילות (שילוב) / דנה ברק הראל.
Additional Titles ההבדל ברמת החרדה החברתית, תחושת השיכות ותחושת המסגלות העצמית בקרב מתבגרים בעלי לקות קריאה (עם ובלי הפרעת קשב) הלומדים בכתות חנוך מיחד (מקדמות) ובכתות רגילות (שלוב)
הבדל ברמת החרדה החברתית, תחושת השיכות ותחושת המסגלות העצמית בקרב מתבגרים בעלי לקות קריאה (עם ובלי הפרעת קשב) הלומדים בכתות חנוך מיחד (מקדמות) ובכתות רגילות (שלוב)
Differences in levels of social anxiety, sense of belonging, and self-efficacy among teenagers with reading disabilities (with or without ADHD) in special-education versus regular classes / Dana Barak Harel.
Related place Haifa (Israel)-place of publication
Creation Date 2015
Notes עבודת גמר.
כולל הפניות ביבליוגרפיות (דפים 58-44).
תואר שני (M.A.‏) אוניברסיטת חיפה, החוג לייעוץ והתפתחות האדם 2015.
נוספו שער ותקציר באנגלית.
Extent ‏VII‏, 81 דפים, 4 דפים לא ממוספרים
30 ס"מ.
Language Hebrew
National Library system number 990038578350205171

תנאי השימוש:

Prohibition of copying

It may be prohibited to copy and use of the item for purposes of reproduction, publication, distribution, public performance, broadcasting, dissemination via the internet or by any other means, and creating a derivative work of the item (for example, translation, modification or adaptation) in any form or by any means, including digital or analog media, without prior agreement of the copyright owner and/or the owner of the collection.

To check the use of an item, please complete the Inquiry for Copyright form.

Additional information: The item may be subject to copyright and/or terms of agreement.

If you believe that there is an error in the information above, or in case of any concern of copyright infringement in connection with this item, contact us using the Inquiry for Copyright form.

MARC RECORDS

Have more information? Found a mistake?