למוד קריאה כחוויה : לפי שיטתה של רחל לאור / רחל לאור..., רבקה גלובמן.
לאור, רחל
كتاب"ספר, אשר כשמו כן הוא, מוביל את התלמיד לקריאה שוטפת על פי תפיסתו החדשנית של ד"ר דואר. הוא מכיל סיפורים קצרים כדי לתת לילד סיפוק מהשלמת המשימה. הסיפורים בנויים באופן שמזמן הטרמה תוכנית. הם חווייתיים, עלילתיים, צבעוניים, מושכים לקריאה ומלווים באיורים". -- מדף הבית של גד דואר.
العنوان |
קרא כצבי / מחברת: מ. ברלין ייעוץ: הרב דוד אונגר, הגב' ש. אלקובי איורים: הגב' ש. קונופניצקי. |
---|---|
الطبعة |
מהדורה ראשונה - נסיונית. מהדורה ראשונה. מהדורה שניה. |
مكان مرتبط |
El'ad (Israel)-place of publication |
مساهم |
דואר, גד (דובר) אונגר, דוד (יועץ) אלקובי, ש. (יועץ) דואר, גד מרכז את-בש |
الناشر |
אלעד : מרכז את-בש |
تاريخ الإصدار |
תשע"ב [2012]-תשע"ט [2019] |
رقم الرف |
1. הקניית שטף קריאה והבנת הנקרא. 188 עמודים, 2 עמודים לא ממוספרים. 2. פיתוח הבנת הנקרא. ה'תשע"ב 2012. 282 עמודים, 6 עמודים לא ממוספרים. בסופו פרסום לספרים אחרים בהוצאת המו"ל. שינויים בן העותקים בדפי פרסום אלו. 3. פיתוח הבנת הנקרא ברמה מפרשת. 286 עמודים, 10 עמודים לא ממוספרים. 4. פיתוח הבנת הנקרא ברמה של הסקת מסקנות והבנת משמעות המסר. 5. פיתוח הבנת הנקרא ברמה של העמקה במשמעות המסר. ה'תשע"ו. 222 עמודים, 3 עמודים לא ממוספרים. 6. פיתוח הבנת הנקרא ברמה של העמקה במשמעות המסר על פי עקרונות הרב ד"ר גד דואר. חלק א': תורני, מכיל הלכות ודברי קדושה ... 156 עמודים -- חלק ב' מכיל סיפורים כלליים. 150 עמודים. |
سلسلة |
סדרת קריאה נכונה |
الشكل |
כרכים : איורים צבעוניים 24X22 ס"מ. |
اللغة |
العبرية |
رقم النظام |
990037111200205171 |
קישורים |
תמונה קדמית (גרסה מוקטנת) תמונה אחורית תמונה קדמית |
תנאי השימוש:
قد يُحظر نسخ المادة واستخدامها للنشر، التوزيع، الأداء العلنيّ، البثّ، إتاحة المادة للجمهور على الإنترنت أو بوسائل أخرى، إنتاج عمل مشتقّ من المادة (على سبيل المثال، ترجمة العمل وتعديله أو معالجته)، بصيغة إلكترونية أو آلية، من دون الحصول على إذن مسبق من مالك حقوق التأليف والنشر ومن مالكي المجموعة.
لاستيضاح إمكانية استخدام المادة، يرجى ملء استمارة الاستفسار عن حقوق التأليف والنشر
معلومات إضافية:
قد تكون المادة خاضعة لحقوق التأليف والنشر و/ أو شروط اتفاقية.
إذا كنت تعتقد/ين أنّه قد وقع خطأ في المعطيات الواردة أعلاهُ، أو أنّك تعتقد/ين أنّ هناك انتهاكًا لحقوق التأليف والنشر بشأن هذه المادة، فيرجى التوجُّه إلينا من خلال الاستمارة التالية.
أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟