audio items
snunit
العودة إلى نتائج البحث

עננו

لتكبير النص لتصغير النص
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
עמוד שיר openModalIcon
prayersAlbomImg
  • 1.
    הודו - קוצ'ין קבוצת חזנים, מושב נבטים
  • 2.
    כורדיסטן - עמדיה קבוצת חזנים
  • 3.
    מרכז אסיה וקווקאז - פרס יצחק נגארי
  • 4.
    ספרדים מסורות המזרח - בבל דוד חלבי
  • 5.
    ספרדים מסורות המזרח - בבל מאיר דורי
  • 6.
    ספרדים מסורות המזרח - בבל מתפללי בית כנסת מרכז יהודי בבל
  • 7.
    ספרדים מסורות המזרח - לבנון מתפללי בית כנסת הרמב"ם, חולון
  • 8.
    ספרדים מסורות המזרח - מצרים אברהם חסון, אורי מזרחי, יוסי אגא, יפה חסון
  • 9.
    ספרדים מסורות המזרח - מצרים אברהם חסון, אורי מזרחי, יוסי אגא, יפה חסון
  • 10.
    ספרדים מסורות המזרח - מצרים ללא מבצע
  • 11.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים דוד שירו
  • 12.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים מרדכי כלפון
  • 13.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים עזרא ברנע
  • 14.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים קבוצת חזנים, בית כנסת חסד ורחמים
  • 15.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים ראובן בן ציון בטאט
  • 16.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים שחרית
  • 17.
    ספרדים מסורות המזרח - ספרד ירושלים תלמידי מכון רננות
  • 18.
    ספרדים מסורות המזרח - תורכיה אברהם אלטלף, ישראל חביב
  • 19.
    ספרדים צפון אפריקה - ג'רבה חיים עמרוצי, פרץ ממו
  • 20.
    ספרדים צפון אפריקה - לוב יצחק חיון, רפאל חיון, שאול חיון
  • 21.
    ספרדים צפון אפריקה - לוב קבוצת פייטנים
  • 22.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו אברהם בן זקן
  • 23.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו האנדלוסית מורשת אבות בית שמש
  • 24.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו מימון כהן
  • 25.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו רפאל דלויה
  • 26.
    ספרדים צפון אפריקה - תוניס קבוצת פייטנים
  • 27.
    תורכיה - תורכיה כללי קבוצת חזנים
  • 28.
    תימן - כלל תימן אהוד עתארי
  • 29.
    תימן - כלל תימן מאיר בר כוכבא
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
playerSongImg
عنوان עננו
دورة العام יום כיפור;ימים נוראים;סליחות
موعد الصلاة שחרית
لغة עברית

תנאי השימוש:

تخضع هذه المادة لقانون حقوق النشر و/ أو شروط الاتفاقية. يُحظر كل ما يلي ما لم يتم الحصول على إذن كتابي من مالك حقوق الطبع والنشر ومالك المجموعة: الاستنساخ والنشر والتوزيع والأداء العام والبث والنشر عبر الإنترنت أو بأي وسيلة أخرى ، كذلك إنشاء عمل مشتق من البند (على سبيل المثال ، الترجمة أو التعديل أو التكيّف) بأي شكل أو بأي وسيلة، سواء كانت رقمية أو مادية.

على الرغم مما سبق، يحق للمستخدم القيام بأي استخدامات مسموح بها على النحو المحدد في قانون حقوق النشر الإسرائيلي (5768-2007)، مثل "الاستخدام العادل". في أي حال، يجب ذكر اسم (أسماء) القيّم (القيّمين) عند الاستفادة من عملهم. يحظر الإضرار بكرامة المؤلف أو سمعته عن طريق تغيير المادة أو الإضرار بها.

يخضع استخدام المادة أيضًا لشروط استخدام موقع.

إذا كان هنالك اعتقاد بوجود هناك خطأ في المعلومات الواردة أعلاه، أو في حالة وجود أية مخاوف بشأن انتهاك حقوق النشر فيما يتعلق بهذه المادة، يرجى التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني: [email protected]

MARC RECORDS
تفسير التهاليل الدينية اليهودية
  • • וּפַחַד יִצְחָק - יצחק מזוהה עם מדת הגבורה והצמצום המזוהה לעיתים עם פחד. מקור הביטוי בבראשית (לא, מב), עת יעקב פונה אל לבן בזעם אין אונים על מרדפיו המרובים: לוּלֵי אֱלֹהֵי אָבִי אֱלֹהֵי אַבְרָהָם וּפַחַד יִצְחָק הָיָה לִי כִּי עַתָּה רֵיקָם שִׁלַּחְתָּנִי...
    • אֲבִיר יַעֲקֹב- אביר במקרא הוא מלשון גבורה וכשהוא נאמר בבעלי חיים או בבני אדם הבי"ת דגושה וכשהוא נאמר בה' הבי"ת רפה. האל הוא גבורם של ישראל ומושיעם, כדברי ישעיהו (ס, טז): וְיָנַקְתְּ חֲלֵב גּוֹיִם וְשֹׁד מְלָכִים תִּינָקִי וְיָדַעַתְּ כִּי אֲנִי ה' מוֹשִׁיעֵךְ וְגֹאֲלֵךְ אֲבִיר יַעֲקֹב. מעניין לציין שיעקב הוא שיסד את הביטוי הזה בברכתו לבניו (בראשית מט, כד): וַתֵּשֶׁב בְּאֵיתָן קַשְׁתּוֹ וַיָּפֹזּוּ זְרֹעֵי יָדָיו מִידֵי אֲבִיר יַעֲקֹב מִשָּׁם רֹעֶה אֶבֶן יִשְׂרָאֵל.
    • מָגֵן דָּוִד - הקב"ה הוא המגן של עם ישראל. מגן דוד, הסמל המורכב משני משולשים המונחים זה על גבי זה במהופך שעימו אנו מזוהים כל כך ואשר עבר גלגולים רבים במהלך ההיסטוריה, מסמל גם משמעות רוחנית עמוקה. ניתן להתייחס לשני קדקודי המשולש כמסמלים את הניגוד בין השמימי והארצי, או לששת קצוות המשולש המסמלות לפי הקבלה את שש הספירות של זעיר אנפין, לבד מספירת מלכות שאותה מסמל מרכזו של המגן דוד.
    • אֱלוֹהֵי הַמֶּרְכָּבָה - בעקבות חזון המרכבה של יחזקאל (פרק א), שראה מרכבה פלאית הנושאת עליה כביכול את הקב"ה. לפי חז"ל אין דורשין במעשה מרכבה ביחיד. השימוש במלה מרכבה גם סוגר מעגל עם תחילת הפיוט הפותח באבות שכן במדרש (ראו למשל בראשית רבה מז, ו) האבות נקראים "מרכבה לשכינה".



أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟