audio items
snunit
العودة إلى نتائج البحث

אודה לאלי

لتكبير النص لتصغير النص
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
עמוד שיר openModalIcon
prayersAlbomImg
  • 1.
    תימן - כלל תימן אורי שבח
  • 2.
    תימן - כלל תימן בנימין נחום, ראומה נחום (עבאס)
  • 3.
    תימן - כלל תימן גילה בשארי
  • 4.
    תימן - כלל תימן יוחאי עדן
  • 5.
    תימן - כלל תימן שי צברי
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
playerSongImg
عنوان אודה לאלי
دورة العام לכל עת
لغة עברית

תנאי השימוש:

تخضع هذه المادة لقانون حقوق النشر و/ أو شروط الاتفاقية. يُحظر كل ما يلي ما لم يتم الحصول على إذن كتابي من مالك حقوق الطبع والنشر ومالك المجموعة: الاستنساخ والنشر والتوزيع والأداء العام والبث والنشر عبر الإنترنت أو بأي وسيلة أخرى ، كذلك إنشاء عمل مشتق من البند (على سبيل المثال ، الترجمة أو التعديل أو التكيّف) بأي شكل أو بأي وسيلة، سواء كانت رقمية أو مادية.

على الرغم مما سبق، يحق للمستخدم القيام بأي استخدامات مسموح بها على النحو المحدد في قانون حقوق النشر الإسرائيلي (5768-2007)، مثل "الاستخدام العادل". في أي حال، يجب ذكر اسم (أسماء) القيّم (القيّمين) عند الاستفادة من عملهم. يحظر الإضرار بكرامة المؤلف أو سمعته عن طريق تغيير المادة أو الإضرار بها.

يخضع استخدام المادة أيضًا لشروط استخدام موقع.

إذا كان هنالك اعتقاد بوجود هناك خطأ في المعلومات الواردة أعلاه، أو في حالة وجود أية مخاوف بشأن انتهاك حقوق النشر فيما يتعلق بهذه المادة، يرجى التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني: [email protected]

MARC RECORDS
تفسير التهاليل الدينية اليهودية
  • • כּוֹנְנִי צוּר פּוֹעֲלִי - בוראי, המכונן אותי ומעמידני על רגלי. • יָפִיק מַמְלְלִי -ימלא דברי, בקשתי. • בִּשְׁמוֹ אֲקַוֶּה - לשמו אייחל. • אַסְדִּיר שְׁבָח נָאֶה - אומר, אזמר בשבחו. • יְחִידָה מַלְּלִי - נפשי, שאי תפילה. • גַּלִּי לְמַצְפּוּנֵךְ - גלי את מחשבותייך והגיגייך לעצמך. • לְרָאשֵׁי מַחֲנֵךְ - לחכמים. • קוֹנֵךְ - הבורא. • דַּאיִם בִּוַקְתִּי, אַעְבֻּדַּךּ פִי טַאעֲתִּי - תמיד בכל עת, אשמור מצוותיך. • וַאַקְרַא פִי אלְאַיַאתּ, וַארְגּוּךּ יָא וְלִי - אקרא תורתך ואייחל אליך, בוראי. • הַגְּר אלְאֲיִמַה, בִּאלְאֻמַם מֻסְתַּכְדִּמַה - הכהנים הנבחרים (עם ישראל), בין האומות משועבדים. • רַאחוּ בְּלַא קִימַה, וְהם אלְאַפְצְלִי - גלו בלא מחיר, אף שהם הנכבדים מכל. • וַאלְעַהְדּ עַהְדַּךּ, וַאלְמְגוּתַה פִי יְדַּךּ - והברית- בריתך, והתשועה בידך. • וַאלְקַוְל לַךּ וַחְדַּךּ, מֻגִית אלסַּאִלִי - והמשפט לך לבדך, המושיע לקורא לך. • זֵדִים הֱלִיצוּנִי - הגויים שדדוני, שעבדוני. שיבוץ מתהלים קיט, נא: זֵדִים הֱלִיצֻנִי עַד מְאֹד מִתּוֹרָתְךָ לֹא נָטִיתִי. • שׂוֹטְנִי - שונאי. • הָשֵׁב עֱנוּת עָנִי - ענה לתפילת עמך העני. שיבוץ מתהלים כב, כה: כִּי לֹא בָזָה וְלֹא שִׁקַּץ עֱנוּת עָנִי וְלֹא הִסְתִּיר פָּנָיו מִמֶּנּוּ וּבְשַׁוְּעוֹ אֵלָיו שָׁמֵעַ. • וְהָאֵר אוֹפְלִי - האר את חשכת הגלות. • אַל תַּאֲצֵל - אל תפרוש, תרחק מישראל. • בִּזְכוּת אֲשֶׁר פִּצֵּל וְהִצִּיג מַקְּלִי - יעקב אבינו,שפיצל את המקלות כדי שהצאן הבא לשתות ילד ולדות כדוגמת אותם מקלות מפוצלים. ע"י תושייתו זו, זכה להגדיל את צאנו, ככתוב בבראשית ל, לח: וַיַּצֵּג אֶת הַמַּקְלוֹת אֲשֶׁר פִּצֵּל בָּרְהָטִים בְּשִׁקֲתוֹת הַמָּיִם אֲשֶׁר תָּבֹאןָ הַצּאן לִשְׁתּוֹת לְנֹכַח הַצּאן וַיֵּחַמְנָה בְּבֹאָן לִשְׁתּוֹת. • טֶרֶם לְךָ נִקְרָא לְיִשְׁעָךְ מַהֲרָה - מהר והושיעה אותנו עוד לפני שנקרא לך, עפ"י ישעיהו סה, כד: וְהָיָה טֶרֶם יִקְרָאוּ וַאֲנִי אֶעֱנֶה עוֹד הֵם מְדַבְּרִים וַאֲנִי אֶשְׁמָע. • יַא רַבּ יַא רַחְמַאן, אִגִתְנַא בִּאלְאֲמַאן - האל הרחמן, הושיענו באמונה. • קַדּ רַאחַתּ אלאַזְמַאן, וְשַׁעְבַּךּ מֻבְּתְּלִי - כבר כלו כל הקיצים ועמך מיוסר. • כַּם נַרְתְּגִּיךּ יַא רַבּ, נִּגִּחְנַא פִי אלְכֻּרַבּ - כמה נייחל לך, אלי, כלינו בצער. • גַוְתַך לְנַא אַקְרַב, מֻגִיב אלסַאִלִי - ישועתך קרב לנו, העונה לקוראיו. • לִאלְאֻמַּתּ אַלְגַאלִי, בַּנִי אלְאִסְרַאִלִי - לאומה היקרה, בני ישראל. • וַאלְעַהְדּ מַא יֻבְּלִי, בִפַצְל אלְמֻרְסְלִי - הברית לא תכלה, בזכות (משה ) השליח. • מַהֵר לְיוֹנָה - הושע מהר את עמך. יונה הוא כינוי לכנסת ישראל. • גַּם מְשִׁיחֵנוּ צְמַח - צמח הוא אחד מכינוייו של המשיח, עפ"י זכריה ג, ח: שְׁמַע נָא יְהוֹשֻׁעַ הַכּהֵן הַגָּדוֹל אַתָּה וְרֵעֶיךָ הַיֹּשְׁבִים לְפָנֶיךָ כִּי אַנְשֵׁי מוֹפֵת הֵמָּה כִּי הִנְנִי מֵבִיא אֶת עַבְדִּי צֶמַח. ופה גם במשמעות של - הַצְמַח קרן ישועה (כפ"י הלשון בתפילת העמידה). • יָקִים שְסַ"ה וּרְמַ"ח בְּתוֹרַת פּוֹעֲלִי - יחיה את גופנו (הבנוי מרמ"ח איברים ושס"ה גידים) ע"י לימוד התורה, וגם יחיה את עם ישראל שיקיים את רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות אל תעשה. • עֲדָתָךְ - ישראל. • צֶלְצְלִי - כלי נגינה. עפ"י תהילים קנ, ה: הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה. • עִידְּנַא לִמַקְדִּסְנַא סְמַרְקַנְדּ אַרְצְנַא - השיבנו למקדשנו, ירושלים (מילולית: סמרקנד, עיר במרכז אסיה שנודעה בעשירותה וביופיה). • צִיּוֹן קַרְיַתְנַא, מְקַאם אלְאַוְּלִי - ציון ארצנו, הנכבדה מכל. • פַרִגּ עֲלַיְנַא, בִּאלְמְסִיח יַא רַבְּנַא - הושע אותנו בביאת המשיח, אלהינו. • יֻכְרִגּ וְיַגְּמַעְנַא, מִן ארְץ אלְחַאיִלִי - יבוא ויקבצנו מן הארץ שאנו שבויים בה (הגלות). • צַאדִּק בְּמַוְעוּדַּךּ, אִגִיר פִי מַוְעִדַּךּ - קיים הבטחתך, קנא לארצך היעודה (לישראל). • פַכִּך לְנַא קַיְדַּךּ, וִסֻקְנַא בִּאלדְּלִי - התר לנו אזיקיך והוליכנו בחמלה לארצנו. • דּוֹרְשָׁךְ - ישראל. • אַרְמוֹן מִגְדְּלִי - המקדש. • קַד זַאל, מִיעַאדּ בַּעְדּ מִיעַאדּ מֻבְּתְּעַדּ - כבר חלף מועד אחר מועד שנדחה (זמן הגאולה). • יַא רַבּ כַּם דַא עַאדּ וִכַּם נַתְּשַׁהְקִי - אלי, עד מתי וכמה נתלה עינינו (בציפיה לגאולה)? • וְכַפֵּר מַעֲלִי - סלח לחטאי. • תַּסְמַע דֻּעַאנַא, תַּסַתְּגִּיב יַא רַבְּנַא - שמע תפילתנו, עננו אלהינו. • אַלְכֻל תַגמַעְנַא, אִלַי אלְקֻדְס אלְעִלִי - קבצנו כולנו אל המקדש הנישא. • תַּכְתִּם לְנַא אלְאַזְמַאן, בִּכַיְרַךּ וַאלְאֲמַאן - הבא לנו קץ הימים (הגלות), בטובך ובחסדך. • יַא רַבּ יַא רַחְמַאן, וְתַּגְּעַלְנִי סְלִי - האל הרחמן, תנחמני. • תַּגְפִיר דִנוּבִּי, בִּפַצְל מוּסַי אַלנְּבִּי - כפר חטאי בזכות משה הנביא. • אַנְת אַלְאִלַאהּ חַסְבִּי, אַנְת אלְכַּאפִלִי - אתה האלהים, אין לי זולתך, ואתה ערב לנו.

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟