العودة إلى نتائج البحث

ארכיון עירוני תל אביב-יפו

لتكبير النص لتصغير النص
  • أرشيف
אסיפת מייסדי העיר בשטח והגרלת מגרשים 1909, צילום: אברהם סוסקיןבאדיבות הארכיון העירוני תל אביב – יפו

הארכיון העירוני הוא הארכיון ההיסטורי של עיריית תל-אביב, מראשיתה, מהקמת התאגדות "אחוזת בית" ב- 1906. בנוסף לכך שמורים בארכיון גם פרוטוקולים של ועד הקהילה ביפו מהשנים 1896-1898. עפ"י חוק הארכיונים נפתח חומר ארכיוני של רשות מקומית לעיון כעבור 20 שנה, לכן, המסמכים נגישים רק עד 1990 לערך. מסמכים הפתוחים לעיון גם מ- 20 השנים האחרונות הם פרוטוקולים של מועצת העירייה ופרסומי העירייה. למרבה הצער, מרבית המסמכים ההיסטוריים של עיריית יפו טרם איחודה עם תל-אביב אבדו. אוספי הארכיון משקפים את תולדות העיר בכל התחומים שהעירייה נגעה בהם: ענייני חינוך ותרבות, בנייה, גנים, דת ועוד . יש בהם גם ארכיונים של מוסדות פרטיים, כמו לשכת המסחר והמועדון המסחרי ושל אנשים פרטיים. האוספים כוללים גם מפות החל משנות העשרים, תצלומים היסטוריים, פרסומי העירייה וכן מודעות ופלקטים. הארכיון הוא מרכז מידע בתולדות העיר הפתוח לכל ועונה לשאלות הנוגעות בהיסטוריה של העיר.‪‪

رقم الرف
IL-TLV-001
رقم الإستدعاء لدى الوصي الحالي
הארכיון העירוני תל אביב – יפו;IL-TLV-001
تاريخ الإصدار
[ca. 1890-2017]
لغة المادة
und;
العنوان ארכיון עירוני תל אביב-יפו.
هذا جزء من הארכיון העירוני תל אביב – יפו
Tel Aviv – Yafo City Archives
مستوى التوصيف Section Record
الإعتمادات רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון העירוני תל אביב – יפו, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Tel Aviv – Yafo City Archives, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
رقم النظام 997009400658305171
קישורים תמונת ארכיון

عند كل استخدام، يجب تحديد المادة في النموذج التالي:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון העירוני תל אביב – יפו, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Tel Aviv – Yafo City Archives, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

تمّ وضع شروط استخدام تتناسب مع كل ملف أرشيفي على حدة.

تظهر شروط الاستخدام في صفحة الملف الأرشيفي على موقع المكتبة الوطنية.

لمزيد من المعلومات حول خدمة الاستيضاح عن حالة حقوق التأليف والنشر، وشروط استخدام المواد المتاحة في مجموعات المكتبة، انقروا هنا.

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟

الشركاء