العودة إلى نتائج البحث

ארכיון הוצאת אריאל

لتكبير النص لتصغير النص
  • أرشيف

אלי שילר (2019-1938), הקים את הוצאת "אריאל" בירושלים וניהל אותה עד יום מותו. הארכיון כולל התכתבות, תעודות שונות, כתבי יד של ספרים ועלי הגהה של פרסומים שונים שראו אור במסגרת הוצאת 'אריאל', תצלומי רפרודוקציה ותצלומים מקוריים של מבנים ואתרים שונים ברחבי ארץ ישראל, החל מאמצע המאה התשע-עשרה ועד לסוף המאה העשרים, אשר מרביתם ראו אור בפרסומיה השונים של הוצאת 'אריאל'.

رقم الرف
ARC. 4* 2047
تاريخ الإصدار
1975-2018
الشكل
4 מטר..
لغة المادة
العبرية;
وصف المحتوى
הארכיון כולל התכתבות, תעודות שונות, כתבי יד של ספרים ועלי הגהה של פרסומים שונים שראו אור במסגרת הוצאת 'אריאל' תצלומי רפרודוקציה ותצלומים מקוריים של מבנים ואתרים שונים ברחבי ארץ ישראל, החל מאמצע המאה התשע-עשרה ועד לסוף המאה העשרים, אשר מרביתם ראו אור בפרסומיה השונים של הוצאת 'אריאל'.
موقع
  • مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية
العنوان ארכיון הוצאת אריאל.
عنوان بديل English title: Ariel Publishing House Archive.
ملاحظة اقتباس ARC. 4* 2047 ארכיון הוצאת 'אריאל', מחלקת הארכיונים, הספרייה הלאומית, ירושלים.
هذا جزء من ארכיון הוצאת אריאל.
مستوى التوصيف Fonds Record
lds57 אלי שילר נולד בהונגריה בשנת 1938. בשנת 1945 עלה ארצה, והתחנך בקיבוץ שפיים. בשנים 1965-1967 למד באוניברסיטה העברית בירושלים. בשנת 1975 הקים שילר את הוצאת "אריאל" בירושלים, וניהל אותה עד יום מותו. במסגרת זו ערך והוציא לאור את כתבי העת "קרדום" ו"אריאל" שהתמחו בידיעת הארץ, וכן עשרות רבות של פרסומים, בעיקר בתולדות ארץ ישראל. גולת הכותרת של פרסומי ההוצאה היוו הספרים והחוברות שעסקו בתצלומי ארץ ישראל במאה ה-19 ובראשית המאה ה-20 והמונוגרפיות על אתרים שונים, שלוו באיורים ובתצלומים רבים. אלי שילר נפטר בירושלים בשנת 2019.
lds79 הארכיון הופקד לצמיתות בספריה הלאומית בחודש פברואר 2019 על ידי יורשיו של מר אלי שילר ז"ל.
رقم النظام 990050720100205171

תנאי השימוש:

تمّ وضع شروط استخدام تتناسب مع كل ملف أرشيفي على حدة.

تظهر شروط الاستخدام في صفحة الملف الأرشيفي على موقع المكتبة الوطنية.

لمزيد من المعلومات حول خدمة الاستيضاح عن حالة حقوق التأليف والنشر، وشروط استخدام المواد المتاحة في مجموعات المكتبة، انقروا هنا.

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟