العودة إلى نتائج البحث

מקלנבורג, יעקב צבי

لتكبير النص لتصغير النص
  • أرشيف
المحتوى غير متاح
رقم الرف
Schwad 01 13 332
تاريخ الإصدار
1847-1865
لغة المادة
العبرية; اليديشية;
وصف المحتوى
בתיק:;1. שני דפים מתוך חיבור של יעקב צבי בן גמליאל מקלנבורג, בכתב ידו, בעברית, לעתים עם תרגום מונחים לגרמנית באותיות עבריות, בתוך הטקסט, בסוגריים. ללא ציון מקום ותאריך. מתייחס לטקסטים מתוך תרי עשר. אולי זהו קטע מתוך חיבורו "הכתב והקבלה", שנדפס לראשונה בשנת תקצ"ט. [ביבליוגרפיה: פין, כנסת ישראל, תרמ"ז, 555];2. כתב הסמכה להוראה, בכתב ידו, עם חתימתו, עמוד אחד, בעברית. לאלעזר אויערבאך בדנציג. קניגסברג, פרוסיה המזרחית, יט באדר תרי"ג.;3. מכתב, בכתב ידו, עם חתימתו, בעברית. אל ברוך איציג רוזנפלד, רבה של Gollub, פולין. קניגסברג, כב בסיון תר"ז. מבטיח לעזור ככל יכולתו בענין החוב הכספי של תושב עירו של הנמען ליוליוס שענלאנק תושב קניגסברג. כמו כן מבקש שיפנו אליו בלי דברי תהילות ותשבחות, אלא בפשטות.;4. מכתב, בכתב ידו, עם חתימתו, שני דפים, בעברית. אל ברוך רוזנפלד בגולוב. קניגסברג, כט לספירת העומר -יד באייר תרי"ז. שולח לו את ספריו "הכתב והקבלה", "עיון תפלה"וספרים נוספים, עם חשבון מחירם. מתאונן על המתקנים בדת.;5. מכתב, בכתב ידו, עם חתימתו, 2 דפים, בעברית. קניגסברג, ז בניסן תרי"ט. בעניין ספריו והפצתם.;6. מכתב, בכתב ידו, עם חתימתו, בעברית. אל ברוך רוזנפלד בגולוב. קניגסברג, יג בטבת תרכ"ה. תשובה לשאלתו של רוזנפלד בענין כשרות הציקוריה (ה"סיכאריען"). מכתב התשובה כתוב על מכתב השאלה של רוזנפלד, גולוב, יא בטבת תרכ"ה.
موقع
  • مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية
العنوان מקלנבורג, יעקב צבי.
عنوان بديل Meklenburg.
هذا جزء من אוסף אברהם שבדרון - אוטוגרפים
مستوى التوصيف File Record
lds57 1785-1865. פרשן המקרא
רב קהילת קניגסברג בפרוסיה המזרחית משנת 1830. מחבר "הכתב והקבלה" ו"עיון תפלה". נלחם ברפורמה.
رقم النظام 990035502160205171
      1. إظهار العناصر الـ 10 التالية من أصل 22
      2. عرض الكل

תנאי השימוש:

يُسمح بالاستخدام لأيّ غرض كان

يُسمح بنسخ المادة لأي غرض واستخدامها لأي غرض.

لا حاجة للتوجّه إلى المكتبة الوطنية للحصول على إذن باستخدام المادة.

معلومات إضافية:

تخضع هذه المادة للملكيّة العامّة (Public Domain) ولا تسري عليها حقوق التأليف والنشر المتّبعة في دولة إسرائيل.

وجب الانتباه إلى أنّ قواعد حقوق التأليف والنشر قد تختلف من دولة إلى أخرى ولذلك، إذا كنت ترغب/ترغبين في استخدام المادة خارج دولة إسرائيل، عليك التحقق من قواعد حقوق التأليف والنشر حسب القانون الساري في الدولة المعنية.

إذا كنت تعتقد/ين أنّه قد وقع خطأ في المعطيات الواردة أعلاهُ، أو أنّك تعتقد/ين أنّ هناك انتهاكًا لحقوق التأليف والنشر بشأن هذه المادة، فيرجى التوجُّه إلينا من خلال الاستمارة التالية

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟